Fizetési és szállítási információk


Bankkártyás fizetés Barionnal

Mit jelent a BARION™?
A Barion egy elektronikus fizetési szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy kényelmesen és biztonságosan fizess bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel webáruházunkban. A szolgáltatást a Barion Payment Zrt. biztosítja, amely a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény (engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013).

Kényelmes bankkártyás fizetés

  • A fizetéshez nem kötelező regisztrálni. Elég megadnod a bankkártyád számát, a lejárati dátumot, a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
  • Ha regisztrálsz, a későbbiekben nem kell újra megadnod a kártyaadatokat. A Barion elfogadóhelyeken elég lesz az e-mail címed és a jelszavad, ami nemcsak kényelmes, de biztonságos is.

Elfogadott fizetési módok

  • Mastercard vagy Maestro bankkártya
  • Visa vagy Electron bankkártya
  • Amex bankkártya
  • Google Pay

Banki előreutalással történő fizetés:

Kedvezményezett: Hímezd Magad Kft.
Bank neve: CIB Bank
Számlaszám: 10700165 72739716 51100005
IBAN: HU37 10700165 72739716 51100005
Közlemény: rendelés azonosító, vagy teljes név

  • A rendelés visszaigazoló e-mailjében megtalálod az utaláshoz szükséges adatokat. Az utalás sikeres beérkezését netbankodon keresztül ellenőrizheted.
  • A csomagot az utalás beérkezése után postázzuk. Ha az utalás 14:00 óráig beérkezik, akár a következő munkanapon megérkezhet hozzád a csomag. 
  • Az utalás indítására 8 nap áll rendelkezésedre, ezt követően a rendelés automatikusan törlődik a rendszerünkből.

Utánvéttel történő fizetés:

  • MPL házhoz szállítás: Az MPL futárszolgálat szállítja házhoz a rendelést. A fizetés a csomag kézhezvételekor történik, amelyet készpénzzel vagy bankkártyával egyaránt kiegyenlíthetsz a futárnak.
  • FoxPost automatánál: Az automatáknál kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges.
  • Személyes átvétel: Irodánkban lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is kiegyenlíteni a rendelésed árát.

Rendelés feldolgozása és feladása

  • Ha a rendelésed 14:00 óráig megérkezik, azt még aznap feladjuk.
  • Amennyiben bármilyen probléma merülne fel a rendelés összekészítése során (pl. készlethiány), telefonon vagy e-mailben felvesszük veled a kapcsolatot a további egyeztetés érdekében.
  • Digitális termék esetén amint a fizetés megtörtént, azonnal hozzáférést kapsz a letöltési linkhez.

Miért kell fizetni Utánvét kezelési költséget:

Az utánvétkezelési díjat akkor kell fizetni, ha a rendelésedet utánvéttel kérted, és a futárnál fizetsz, akár készpénzben, akár bankkártyával. Ez a díj arra vonatkozik, hogy a futárszolgálat kezeli a fizetést, amit a csomag átvételekor kell rendezni. A díj fedezi a futárszolgálat adminisztrációs és kezelési költségeit, tehát nem az árut, hanem a fizetési folyamatot érinti. Ezért az utánvétkezelési díjat a szállítási költségekhez hozzáadjuk.

A megrendelt termékeket az MPL (Magyar Posta Logisztika) futárszolgálat vagy FoxPost csomagküldő szolgáltatás segítségével juttatjuk el hozzád. A csomag nyomon követéséhez automatikus e-mail vagy sms értesítést kapsz.


MPL házhoz szállítás:


Szállítási idő: A csomagok a rendelés feldolgozása után általában 1-3 munkanapon belül megérkeznek. Csúcsidőszakban, például ünnepek előtt, előfordulhat kisebb késés.

  • Szállítási díj: 1 800 Ft.
  • Utánvét kezelési költség: 600 Ft.
  • Ingyenes szállítás: 30 000 Ft feletti rendelés esetén az MPL házhoz szállítás díjtalan.

Kézbesítési problémák kezelése

  • A futár az első munkanapon megpróbálja kézbesíteni a csomagod, ha nem tudnád átvenni a második munkanapon is megpróbálkozik a kézbesítéssel. 
  • Ha akkor sem tudnád átvenni, ne aggódj értesítőt hagy a postaládádban. Az értesítővel a Hozzád legközelebbi Postán át tudod venni rendelésed 10 napig. 
  • Ha nem sikerül átvenned rendelésed, visszaérkezik üzletünkbe.

Fizetési lehetőségek

  • MPL utánvét: Készpénzzel vagy bankkártyával.

FoxPost csomagküldés:

Szállítási idő: A csomagok a rendelés feldolgozása után általában 3-4 munkanapon belül megérkeznek. Csúcsidőszakban, például ünnepek előtt, előfordulhat kisebb késés.

  • Előre fizetés esetén: 1 142 Ft.
  • Utánvét kezelési költség: 250 Ft.
  • Ingyenes szállítás: 30 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás díjtalan.

Kézbesítési problémák kezelése

  • A csomag az automatában 5 naptári napig érhető el, amelybe a hétvégi napok is beleszámítanak. Beltéri automaták esetében munkaszüneti napokon nem számít bele a tárolási idő. Kültéri automatáknál azonban minden nap beleszámít.

Fizetési lehetőségek

  • FoxPost automatánál: Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával tudod kifizetni az átvételkor.

FoxPost automaták használata

  1. Vásárláskor válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FoxPost automatát.
  2. Miután a futár átvette a csomagot a webshoptól, akár két munkanapon belül kiszállítja a választott automatába.
  3. Ha a csomagod megérkezett, SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítünk. Az üzenet tartalmazni fog egy nyitókódot.
  4. Látogass el az automatához, add meg a nyitókódodat, és nyisd ki a rekeszedet.

Fontos információk

  • Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.
  • Ha még nem fizettél előre, az automatánál bankkártyával rendezheted a rendelésed árát.

Személyes átvétel – ingyenes

Lehetőséged van a csomagod személyes átvételére az irodánkban:

  • Cím: 5600 Békéscsaba, Thurzó utca 12.
  • Nyitva tartás: Hétfőtől péntekig, 9:00–15:00.
  • Elérhetőség: Telefonos egyeztetés a +36 30 361 6497 számon, vagy e-mailben az info@himezdmagad.hu címen.

Amint megkaptad az e-mailt, amely arról tájékoztat, hogy „Az Ön rendelését feladtuk”, a csomagod már átvehető.

Fontos tudnivalók:

  • A rendelésedet 14 napig tudod átvenni.
  • Ha ezen időszak alatt nem jössz el a csomagért, e-mailben megpróbálunk kapcsolatba lépni veled.
  • Amennyiben az e-mail kiküldésétől számított 3 napon belül nem kapunk választ, a rendelésedet töröljük.
  • Előre fizetett rendelés esetén a pénzt 8 napon belül visszautaljuk.

Ha bármilyen kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal!


Digitális termékek letöltése

Digitális termékeink (pl. e-könyvek, fájlok, minták) vásárlása után egy e-mailben küldünk egy letöltési linket, amelyen keresztül hozzáférhetsz és letöltheted a megvásárolt terméket.

Fizetési lehetőségek

  • Digitális termékeink vásárlásakor kizárólag előreutalásos vagy bankkártyás fizetési mód áll rendelkezésre. Amint a fizetés megtörtént, azonnal hozzáférést kapsz a letöltési linkhez.
  • Ha bármilyen problémát tapasztalsz a letöltéssel kapcsolatban, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben. A beérkezéstől számított 3 munkanapon belül válaszolunk, és segítünk a megoldásban.

Rendelés módosítása vagy visszamondása

  • Amennyiben a rendelésedet nemrégiben adtad le, és az még nem került összekészítésre, kérjük, jelezd e-mailben (info@himezdmagad.hu) a rendelés azonosítójával, hogy módosíthassuk vagy törölhessük.
  • A rendeléseket 14:00 óráig dolgozzuk fel, és adjuk fel aznap.
  • Ha már kaptál értesítést arról, hogy a rendelésedet feladtuk („Az Ön rendelését feladtuk”), a csomag már úton van, és módosításra vagy törlésre nincs lehetőség. Ebben az esetben azonban megtagadhatod az átvételt.
  • Előre fizetett rendelés esetén a visszaküldött csomag beérkezését követően az árát 8 napon belül visszatérítjük.

Elállás és visszaküldés átvett csomag esetén

Ha meggondoltad magad, vagy nem vagy elégedett a rendelt termékkel, a csomag átvételétől számított 14 napon belül visszaküldheted a terméket bontatlan állapotban.


A visszaküldés menete:

  • Jelezd elállási szándékodat e-mailben (info@himezdmagad.hu).
  • Az e-mail beérkezése után 3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot a visszaküldés részleteivel kapcsolatban.
  • A terméket juttasd vissza hozzánk az alábbi módokon:
    • Postai úton:
      Hímezd Magad Kft.
      5600 Békéscsaba, Thurzó utca 12.
    • Postai csomagautomata (MPL):
      5600 Békéscsaba, Szabadság tér 1.
    • FoxPost automata:
      5600 Békéscsaba, Gyulai út 51/2. (Békéscsaba ALDI Gyulai út)

Fontos tudnivalók:

  • A visszaküldés költsége téged terhel, kivéve, ha hibás vagy hiányos terméket kaptál.
  • Az eredeti postaköltséget nem áll módunkban visszatéríteni.
  • A termékeket bontatlan, használatlan állapotban kell visszaküldened, az eredeti címkékkel együtt.
  • A visszatérítést banki átutalással rendezzük a termék beérkezésétől számított 8 napon belül.

Sérült vagy hibás termékek

Amennyiben a csomagod sérült állapotban érkezett, vagy a termék hibás vagy hiányos:

  • Készíts fotókat a sérült csomagolásról és a termékről.
  • Küldd el e-mailben a fotókat a rendelés azonosítójával együtt (info@himezdmagad.hu).
  • Az e-mail beérkezése után 3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot a visszaküldés részleteivel kapcsolatban.
  • A visszaküldés költségét mi álljuk, amennyiben hibás vagy sérült termékről van szó.
  • Miután megkaptuk a visszaküldött terméket és azt megvizsgáltuk, 3 munkanapon belül elküldjük a csereterméket, ha az elérhető raktáron.
  • Ha a cseretermék nincs raktáron, értesítünk a további lehetőségekről, vagy kérésedre a vételárat 8 napon belül visszatérítjük.

Helytelen termék kiszállítása

  • Ha nem a megfelelő terméket kaptad, jelezd felénk e-mailben (info@himezdmagad.hu).
  • Az e-mail beérkezése után 3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot a visszaküldés részleteivel kapcsolatban.
  • A hibás rendelés visszaküldési költségeit mi álljuk.
  • A termékeket bontatlan, használatlan állapotban kell visszaküldened, az eredeti címkékkel együtt.
  • A csereterméket a hibás termék beérkezésétől számított 3 munkanapon belül elküldjük.
  • Ha a cseretermék nincs raktáron, értesítünk a további lehetőségekről, vagy kérésedre a vételárat 8 napon belül visszatérítjük.

Visszatérítés digitális termékek esetén

Digitális termékeink, mint például e-könyvek, fájlok és minták esetében a vásárlást követően nem áll módunkban visszatérítést biztosítani, mivel a termék azonnal hozzáférhetővé válik a vásárló számára. A törvény szerint a digitális termékek esetében a vásárlás elállásának joga nem érvényesíthető, ha a termék teljesítése (letöltés) már megtörtént.

Kivétel:
Ha technikai problémák miatt nem tudod letölteni a megvásárolt terméket, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, és mi a beérkezéstől számított 3 munkanapon belül segítünk a probléma megoldásában, akár új letöltési linket biztosítunk, vagy más megoldást kínálunk, vagy kérésedre a vételárat 8 napon belül visszatérítjük..


Fontos megjegyzések

  • Utánvétes csomagokat nem áll módunkban visszavenni.
  • Ha az átvett csomag sérült, kérjük, vedd át, és jelezd nekünk a problémát, hogy segíthessünk.
  • Ha bármilyen kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal telefonon vagy e-mailben.

Van még kérdésed?

Ha nem találtál választ kérdésére, bármikor felveheted velünk a kapcsolatot, és hamarosan jelentkezünk.