Fizetési és szállítási információk


Bankkártyás fizetés Barionnal

Mit jelent a BARION™?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházunkban.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Fizessen kényelmesen bankkártyával

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságos is!

Fizetéshez használhatja:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyáját
  • Visa vagy Electron bankkártyáját
  • Amex bankkártyáját
  • Google Pay-t

Banki előreutalással történő fizetés:

A sikeres rendelést követő visszaigazoló e-mailben megtalálod az összes szükséges információt az utaláshoz. Az utalás sikeres beérkezéséről nem küldünk külön visszaigazolást, a netbankodon keresztül ellenőrizheted annak sikerességét. A csomagot az utalás beérkezése után postázzuk. Amennyiben 13 óráig megérkezik hozzánk, abban az esetben, akár már a következő munkanapon megkaphatod a rendelésedet. Az átutalás indítására 8 napod van, ezt követően a rendelés automatikusan törlődik a rendszerünkből.


Utánvéttel történő fizetés:

Az MPL (Magyar Posta Logisztika) futárszolgálat szállítja házhoz a rendelést, ebben az esetben csak a csomag kézhezvételekor kell fizetned, melyet lehetőséged van készpénzzel vagy bankkártyával kiegyenlíteni a futárnak.

  • A megrendelt termékeket rövid időn belül összekészítjük. Az MPL (Magyar Posta Logisztika) futárszolgálatot használjuk a megrendelések házhoz szállítására. 
  • Nyomkövetési lehetőségről a posta gondoskodik, melyről automatikus e-mail értesítést küld neked. 
  • A küldemények általában a rendeléstől számítva 1-3 munkanapon belül érkeznek meg hozzád, azonban időnként előfordulhat késés a megnövekedett csomagszám miatt. 
  • Amennyiben a rendelést hétvégén vagy munkaszüneti napon adod le, az összekészítés, az azt követő első munkanapon történik.

Sajnos külföldre nem tudunk csomagot küldeni, így csak Magyarországra lehet rendelést leadni.


Személyes átvétel – ingyenes: 

  • A megrendelésed összecsomagolásáról e-mailben értesítünk, melynek tárgya “Az Ön rendelését feladtuk”. Ezután van lehetőséged személyesen átvenni a csomagot az irodánkban 9-15 óráig. Ennek pontos címe: 5600 Békéscsaba, Thurzó utca 12. Telefonon előre egyeztethetsz a +36 30 361 6497-es telefonszámon.

Házhozszállítás díja 1800 forint, azonban 30 000 forint feletti rendelés esetén ingyenes.

  • A csomagot az általad megadott szállítási címre szállítjuk. Kérheted, otthonodba, vagy munkahelyedre, ahogy neked kényelmesebb.
  • A szállítást az MPL autós futár végzi munkanapokon 8-tól 17 óráig. A futár SMS-ben küld értesítést a megadott telefonszámra a kiszállításról, hogy biztosan ne legyen fennakadás.
  • Amennyiben a kézbesítés napján nem talál senkit a megadott címen, akkor másnap újra megpróbálja a kézbesítést. Ha akkor sem jár sikerrel, értesítőt hagy a postaládádban. Az értesítővel a hozzád legközelebbi postán át tudod venni rendelésed. 
  • A posta a csomagot 10 munkanapon keresztül megőrzi neked. Ha nem sikerül átvenni rendelésed, akkor visszaérkezik üzletünkbe, mi pedig felvesszük veled a kapcsolatot, hogy a csomagnak mi legyen a sorsa.
  • Utánvétes fizetés esetén van lehetőséged a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával kiegyenlíteni a megrendelésed árát.

      Az alábbiakban felsoroljuk, hogy mit tehetsz, ha probléma merül fel a csomagod átvétele vagy állapota kapcsán:

      Szeretnél módosítani a rendeléseden vagy visszamondani azt?

      • Amennyiben nemrégiben adtad le a rendelésedet és még nincs összekészítve, kérjük, írj nekünk e-mailt a rendelés azonosító számával, és mi töröljük vagy módosítjuk a rendelést. Az elállási vagy módosítási szándékodat minél előbb jelezd felénk. 
      • Ha már kaptál e-mailt, melynek tárgya “Az Ön rendelését feladtuk”, akkor sajnos már bekerült a napi feladásba, és nem tudjuk törölni vagy módosítani. Ilyen esetben a szállítás során tagadhatod meg a csomag átvételét. Amennyiben előre fizetett csomagot tagadsz meg, a visszaküldött csomag árát visszatérítjük számodra.

      Kiküldött, de át nem vett csomag

      • Ha bármilyen okból nem tudtad átvenni az előre kifizetett csomagodat, és már nem is tartasz rá igényt, kérjük írj nekünk egy emailt. Amint a csomag visszaérkezik hozzánk, visszatérítjük a vételárat. 
      • Azonban, ha szeretnéd, hogy  újraküldjük a csomagot, szintén írj nekünk emailt, vagy hívj a +36 30 361 6497-es telefonszámon és megbeszéljük a további teendőket.

      Elállás átvett csomag esetén

      • Meggondoltad magad vagy nem vagy elégedett a rendelt termékkel, akkor lehetőséged van visszaküldeni bontatlan állapotban az átvételtől számított 14 napon belül. 
      • Az elállási szándékot kérjük jelezd nekünk e-mailben, további részletekért olvasd el az ÁSZF-et. A visszaküldési folyamat részletei a következő pontban olvashatod.

      Bontatlan termékek visszaküldése

      • Amennyiben visszaküldenéd a terméket, kérjük, hogy írj nekünk e-mailt, értesíts minket szándékodról! 
      • A termékeket postai úton, csomagautomatán keresztül vagy személyesen is visszajuttadhatod hozzánk a számlán szereplő címre (Hímezd Magad Kft., 5600 Békéscsaba, Thurzó utca 12.).
      • Csomagautomatán keresztül is megoldható a visszaküldés:
        Posta (MPL) csomagautomata: 5600 Békéscsaba, Szabadság tér 1.
        Foxpost csomagautomata: 5600 Békéscsaba, Gyulai út 51/2. (Békéscsaba ALDI Gyulai út)
      • Kérjük, vedd figyelembe, hogy sem az eredeti postaköltséget, sem a visszaküldés postai költségét nem áll módunkban megtéríteni – csak a termék vételárát. 
      • Visszaküldéskor gondoskodj arról, hogy a termékek bontatlan állapotban, épségben és sérülésmentesen érkezzenek vissza hozzánk, alaposan csomagold be őket.
      • A visszatérítést banki átutalással tudjuk rendezni. 
      • FONTOS! A szállításkor utánvétes csomagok nem kerülnek átvételre. A termékeket használatlan állapotban, az eredeti címkékkel együtt kell visszahozni vagy visszaküldeni.

      Sérült termék vagy csomag

      • Ha a csomag, amiben a termék érkezett, már átvételkor sérült volt, kérjük, vedd át a csomagot, majd ellenőrizd a termék állapotát. Amennyiben valamelyik termék sérült vagy hiányos, kérjük, küldj nekünk e-mailt a fenti címre, a sérült termék fotójával és a rendelés azonosító számával. Gondoskodunk a termék cseréjéről.

      Hiányos, hibás csomag

      • Ha véletlenül nem a megfelelő méretet vagy színt kapnád meg, ne aggódj! A visszaküldés költségeit mi álljuk, és kérésedre díjmentesen cseréljük a terméket.
      • Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 30 361 6497 telefonszámon vagy az info@himezdmagad.hu e-mail címen.

                  Van még kérdésed?

                  Ha nem találtál választ kérdésére, bármikor felveheted velünk a kapcsolatot, és hamarosan jelentkezünk.