Fizetési és szállítási információk
Bankkártyás fizetés Barionnal
Mit jelent a BARION™?
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházunkban.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Fizessen kényelmesen bankkártyával
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságos is!
Fizetéshez használhatja:
- Mastercard vagy Maestro bankkártyáját
- Visa vagy Electron bankkártyáját
- Amex bankkártyáját
- Google Pay-t
Banki előreutalással történő fizetés:
A sikeres rendelést követő visszaigazoló e-mailben megtalálod az összes szükséges információt az utaláshoz. Az utalás sikeres beérkezéséről nem küldünk külön visszaigazolást, a netbankodon keresztül ellenőrizheted annak sikerességét. A csomagot az utalás beérkezése után postázzuk. Amennyiben 13 óráig megérkezik hozzánk, abban az esetben, akár már a következő munkanapon megkaphatod a rendelésedet. Az átutalás indítására 8 napod van, ezt követően a rendelés automatikusan törlődik a rendszerünkből.
Utánvéttel történő fizetés:
Az MPL (Magyar Posta Logisztika) futárszolgálat szállítja házhoz a rendelést, ebben az esetben csak a csomag kézhezvételekor kell fizetned, melyet lehetőséged van készpénzzel vagy bankkártyával kiegyenlíteni a futárnak.
- A megrendelt termékeket rövid időn belül összekészítjük. Az MPL (Magyar Posta Logisztika) futárszolgálatot használjuk a megrendelések házhoz szállítására.
- Nyomkövetési lehetőségről a posta gondoskodik, melyről automatikus e-mail értesítést küld neked.
- A küldemények általában a rendeléstől számítva 1-3 munkanapon belül érkeznek meg hozzád, azonban időnként előfordulhat késés a megnövekedett csomagszám miatt.
- Amennyiben a rendelést hétvégén vagy munkaszüneti napon adod le, az összekészítés, az azt követő első munkanapon történik.
Sajnos külföldre nem tudunk csomagot küldeni, így csak Magyarországra lehet rendelést leadni.
Személyes átvétel – ingyenes:
- A megrendelésed összecsomagolásáról e-mailben értesítünk, melynek tárgya “Az Ön rendelését feladtuk”. Ezután van lehetőséged személyesen átvenni a csomagot az irodánkban 9-15 óráig. Ennek pontos címe: 5600 Békéscsaba, Thurzó utca 12. Telefonon előre egyeztethetsz a +36 30 361 6497-es telefonszámon.
Házhozszállítás díja 1800 forint, azonban 30 000 forint feletti rendelés esetén ingyenes.
- A csomagot az általad megadott szállítási címre szállítjuk. Kérheted, otthonodba, vagy munkahelyedre, ahogy neked kényelmesebb.
- A szállítást az MPL autós futár végzi munkanapokon 8-tól 17 óráig. A futár SMS-ben küld értesítést a megadott telefonszámra a kiszállításról, hogy biztosan ne legyen fennakadás.
- Amennyiben a kézbesítés napján nem talál senkit a megadott címen, akkor másnap újra megpróbálja a kézbesítést. Ha akkor sem jár sikerrel, értesítőt hagy a postaládádban. Az értesítővel a hozzád legközelebbi postán át tudod venni rendelésed.
- A posta a csomagot 10 munkanapon keresztül megőrzi neked. Ha nem sikerül átvenni rendelésed, akkor visszaérkezik üzletünkbe, mi pedig felvesszük veled a kapcsolatot, hogy a csomagnak mi legyen a sorsa.
- Utánvétes fizetés esetén van lehetőséged a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával kiegyenlíteni a megrendelésed árát.
Az alábbiakban felsoroljuk, hogy mit tehetsz, ha probléma merül fel a csomagod átvétele vagy állapota kapcsán:
Szeretnél módosítani a rendeléseden vagy visszamondani azt?
- Amennyiben nemrégiben adtad le a rendelésedet és még nincs összekészítve, kérjük, írj nekünk e-mailt a rendelés azonosító számával, és mi töröljük vagy módosítjuk a rendelést. Az elállási vagy módosítási szándékodat minél előbb jelezd felénk.
- Ha már kaptál e-mailt, melynek tárgya “Az Ön rendelését feladtuk”, akkor sajnos már bekerült a napi feladásba, és nem tudjuk törölni vagy módosítani. Ilyen esetben a szállítás során tagadhatod meg a csomag átvételét. Amennyiben előre fizetett csomagot tagadsz meg, a visszaküldött csomag árát visszatérítjük számodra.
Kiküldött, de át nem vett csomag
- Ha bármilyen okból nem tudtad átvenni az előre kifizetett csomagodat, és már nem is tartasz rá igényt, kérjük írj nekünk egy emailt. Amint a csomag visszaérkezik hozzánk, visszatérítjük a vételárat.
- Azonban, ha szeretnéd, hogy újraküldjük a csomagot, szintén írj nekünk emailt, vagy hívj a +36 30 361 6497-es telefonszámon és megbeszéljük a további teendőket.
Elállás átvett csomag esetén
- Meggondoltad magad vagy nem vagy elégedett a rendelt termékkel, akkor lehetőséged van visszaküldeni bontatlan állapotban az átvételtől számított 14 napon belül.
- Az elállási szándékot kérjük jelezd nekünk e-mailben, további részletekért olvasd el az ÁSZF-et. A visszaküldési folyamat részletei a következő pontban olvashatod.
Bontatlan termékek visszaküldése
- Amennyiben visszaküldenéd a terméket, kérjük, hogy írj nekünk e-mailt, értesíts minket szándékodról!
- A termékeket postai úton, csomagautomatán keresztül vagy személyesen is visszajuttadhatod hozzánk a számlán szereplő címre (Hímezd Magad Kft., 5600 Békéscsaba, Thurzó utca 12.).
- Csomagautomatán keresztül is megoldható a visszaküldés:
Posta (MPL) csomagautomata: 5600 Békéscsaba, Szabadság tér 1.
Foxpost csomagautomata: 5600 Békéscsaba, Gyulai út 51/2. (Békéscsaba ALDI Gyulai út) - Kérjük, vedd figyelembe, hogy sem az eredeti postaköltséget, sem a visszaküldés postai költségét nem áll módunkban megtéríteni – csak a termék vételárát.
- Visszaküldéskor gondoskodj arról, hogy a termékek bontatlan állapotban, épségben és sérülésmentesen érkezzenek vissza hozzánk, alaposan csomagold be őket.
- A visszatérítést banki átutalással tudjuk rendezni.
- FONTOS! A szállításkor utánvétes csomagok nem kerülnek átvételre. A termékeket használatlan állapotban, az eredeti címkékkel együtt kell visszahozni vagy visszaküldeni.
Sérült termék vagy csomag
- Ha a csomag, amiben a termék érkezett, már átvételkor sérült volt, kérjük, vedd át a csomagot, majd ellenőrizd a termék állapotát. Amennyiben valamelyik termék sérült vagy hiányos, kérjük, küldj nekünk e-mailt a fenti címre, a sérült termék fotójával és a rendelés azonosító számával. Gondoskodunk a termék cseréjéről.
Hiányos, hibás csomag
- Ha véletlenül nem a megfelelő méretet vagy színt kapnád meg, ne aggódj! A visszaküldés költségeit mi álljuk, és kérésedre díjmentesen cseréljük a terméket.
- Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 30 361 6497 telefonszámon vagy az info@himezdmagad.hu e-mail címen.
Van még kérdésed?
Ha nem találtál választ kérdésére, bármikor felveheted velünk a kapcsolatot, és hamarosan jelentkezünk.