Fizetési és szállítási információk
Bankkártyás fizetés Barionnal
Mit jelent a BARION™?
A Barion egy elektronikus fizetési szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy kényelmesen és biztonságosan fizess bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel webáruházunkban. A szolgáltatást a Barion Payment Zrt. biztosítja, amely a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény (engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013).
Kényelmes bankkártyás fizetés
- A fizetéshez nem kötelező regisztrálni. Elég megadnod a bankkártyád számát, a lejárati dátumot, a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
- Ha regisztrálsz, a későbbiekben nem kell újra megadnod a kártyaadatokat. A Barion elfogadóhelyeken elég lesz az e-mail címed és a jelszavad, ami nemcsak kényelmes, de biztonságos is.
Elfogadott fizetési módok
- Mastercard vagy Maestro bankkártya
- Visa vagy Electron bankkártya
- Amex bankkártya
- Google Pay
Banki előreutalással történő fizetés:
Kedvezményezett: Hímezd Magad Kft.
Bank neve: CIB Bank
Számlaszám: 10700165 72739716 51100005
IBAN: HU37 10700165 72739716 51100005
Közlemény: rendelés azonosító, vagy teljes név
- A rendelés visszaigazoló e-mailjében megtalálod az utaláshoz szükséges adatokat. Az utalás sikeres beérkezését netbankodon keresztül ellenőrizheted.
- A csomagot az utalás beérkezése után postázzuk. Ha az utalás 14:00 óráig beérkezik, akár a következő munkanapon megérkezhet hozzád a csomag.
- Az utalás indítására 8 nap áll rendelkezésedre, ezt követően a rendelés automatikusan törlődik a rendszerünkből.
Utánvéttel történő fizetés:
- MPL házhoz szállítás: Az MPL futárszolgálat szállítja házhoz a rendelést. A fizetés a csomag kézhezvételekor történik, amelyet készpénzzel vagy bankkártyával egyaránt kiegyenlíthetsz a futárnak.
- FoxPost automatánál: Az automatáknál kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges.
- Személyes átvétel: Irodánkban lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is kiegyenlíteni a rendelésed árát.
Rendelés feldolgozása és feladása
- Ha a rendelésed 14:00 óráig megérkezik, azt még aznap feladjuk.
- Amennyiben bármilyen probléma merülne fel a rendelés összekészítése során (pl. készlethiány), telefonon vagy e-mailben felvesszük veled a kapcsolatot a további egyeztetés érdekében.
- Digitális termék esetén amint a fizetés megtörtént, azonnal hozzáférést kapsz a letöltési linkhez.
Miért kell fizetni Utánvét kezelési költséget:
Az utánvétkezelési díjat akkor kell fizetni, ha a rendelésedet utánvéttel kérted, és a futárnál fizetsz, akár készpénzben, akár bankkártyával. Ez a díj arra vonatkozik, hogy a futárszolgálat kezeli a fizetést, amit a csomag átvételekor kell rendezni. A díj fedezi a futárszolgálat adminisztrációs és kezelési költségeit, tehát nem az árut, hanem a fizetési folyamatot érinti. Ezért az utánvétkezelési díjat a szállítási költségekhez hozzáadjuk.
A megrendelt termékeket az MPL (Magyar Posta Logisztika) futárszolgálat vagy FoxPost csomagküldő szolgáltatás segítségével juttatjuk el hozzád. A csomag nyomon követéséhez automatikus e-mail vagy sms értesítést kapsz.
MPL házhoz szállítás:
Szállítási idő: A csomagok a rendelés feldolgozása után általában 1-3 munkanapon belül megérkeznek. Csúcsidőszakban, például ünnepek előtt, előfordulhat kisebb késés.
- Szállítási díj: 1 800 Ft.
- Utánvét kezelési költség: 600 Ft.
- Ingyenes szállítás: 30 000 Ft feletti rendelés esetén az MPL házhoz szállítás díjtalan.
Kézbesítési problémák kezelése
- A futár az első munkanapon megpróbálja kézbesíteni a csomagod, ha nem tudnád átvenni a második munkanapon is megpróbálkozik a kézbesítéssel.
- Ha akkor sem tudnád átvenni, ne aggódj értesítőt hagy a postaládádban. Az értesítővel a Hozzád legközelebbi Postán át tudod venni rendelésed 10 napig.
- Ha nem sikerül átvenned rendelésed, visszaérkezik üzletünkbe.
Fizetési lehetőségek
- MPL utánvét: Készpénzzel vagy bankkártyával.
FoxPost csomagküldés:
Szállítási idő: A csomagok a rendelés feldolgozása után általában 3-4 munkanapon belül megérkeznek. Csúcsidőszakban, például ünnepek előtt, előfordulhat kisebb késés.
- Előre fizetés esetén: 1 142 Ft.
- Utánvét kezelési költség: 250 Ft.
- Ingyenes szállítás: 30 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás díjtalan.
Kézbesítési problémák kezelése
- A csomag az automatában 5 naptári napig érhető el, amelybe a hétvégi napok is beleszámítanak. Beltéri automaták esetében munkaszüneti napokon nem számít bele a tárolási idő. Kültéri automatáknál azonban minden nap beleszámít.
Fizetési lehetőségek
- FoxPost automatánál: Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával tudod kifizetni az átvételkor.
FoxPost automaták használata
- Vásárláskor válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FoxPost automatát.
- Miután a futár átvette a csomagot a webshoptól, akár két munkanapon belül kiszállítja a választott automatába.
- Ha a csomagod megérkezett, SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítünk. Az üzenet tartalmazni fog egy nyitókódot.
- Látogass el az automatához, add meg a nyitókódodat, és nyisd ki a rekeszedet.
Fontos információk
- Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.
- Ha még nem fizettél előre, az automatánál bankkártyával rendezheted a rendelésed árát.
Személyes átvétel – ingyenes
Lehetőséged van a csomagod személyes átvételére az irodánkban:
- Cím: 5600 Békéscsaba, Thurzó utca 12.
- Nyitva tartás: Hétfőtől péntekig, 9:00–15:00.
- Elérhetőség: Telefonos egyeztetés a +36 30 361 6497 számon, vagy e-mailben az info@himezdmagad.hu címen.
Amint megkaptad az e-mailt, amely arról tájékoztat, hogy „Az Ön rendelését feladtuk”, a csomagod már átvehető.
Fontos tudnivalók:
- A rendelésedet 14 napig tudod átvenni.
- Ha ezen időszak alatt nem jössz el a csomagért, e-mailben megpróbálunk kapcsolatba lépni veled.
- Amennyiben az e-mail kiküldésétől számított 3 napon belül nem kapunk választ, a rendelésedet töröljük.
- Előre fizetett rendelés esetén a pénzt 8 napon belül visszautaljuk.
Ha bármilyen kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal!
Digitális termékek letöltése
Digitális termékeink (pl. e-könyvek, fájlok, minták) vásárlása után egy e-mailben küldünk egy letöltési linket, amelyen keresztül hozzáférhetsz és letöltheted a megvásárolt terméket.
Fizetési lehetőségek
- Digitális termékeink vásárlásakor kizárólag előreutalásos vagy bankkártyás fizetési mód áll rendelkezésre. Amint a fizetés megtörtént, azonnal hozzáférést kapsz a letöltési linkhez.
- Ha bármilyen problémát tapasztalsz a letöltéssel kapcsolatban, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben. A beérkezéstől számított 3 munkanapon belül válaszolunk, és segítünk a megoldásban.
Rendelés módosítása vagy visszamondása
- Amennyiben a rendelésedet nemrégiben adtad le, és az még nem került összekészítésre, kérjük, jelezd e-mailben (info@himezdmagad.hu) a rendelés azonosítójával, hogy módosíthassuk vagy törölhessük.
- A rendeléseket 14:00 óráig dolgozzuk fel, és adjuk fel aznap.
- Ha már kaptál értesítést arról, hogy a rendelésedet feladtuk („Az Ön rendelését feladtuk”), a csomag már úton van, és módosításra vagy törlésre nincs lehetőség. Ebben az esetben azonban megtagadhatod az átvételt.
- Előre fizetett rendelés esetén a visszaküldött csomag beérkezését követően az árát 8 napon belül visszatérítjük.
Elállás és visszaküldés átvett csomag esetén
Ha meggondoltad magad, vagy nem vagy elégedett a rendelt termékkel, a csomag átvételétől számított 14 napon belül visszaküldheted a terméket bontatlan állapotban.
A visszaküldés menete:
- Jelezd elállási szándékodat e-mailben (info@himezdmagad.hu).
- Az e-mail beérkezése után 3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot a visszaküldés részleteivel kapcsolatban.
- A terméket juttasd vissza hozzánk az alábbi módokon:
- Postai úton:
Hímezd Magad Kft.
5600 Békéscsaba, Thurzó utca 12. - Postai csomagautomata (MPL):
5600 Békéscsaba, Szabadság tér 1. - FoxPost automata:
5600 Békéscsaba, Gyulai út 51/2. (Békéscsaba ALDI Gyulai út)
- Postai úton:
Fontos tudnivalók:
- A visszaküldés költsége téged terhel, kivéve, ha hibás vagy hiányos terméket kaptál.
- Az eredeti postaköltséget nem áll módunkban visszatéríteni.
- A termékeket bontatlan, használatlan állapotban kell visszaküldened, az eredeti címkékkel együtt.
- A visszatérítést banki átutalással rendezzük a termék beérkezésétől számított 8 napon belül.
Sérült vagy hibás termékek
Amennyiben a csomagod sérült állapotban érkezett, vagy a termék hibás vagy hiányos:
- Készíts fotókat a sérült csomagolásról és a termékről.
- Küldd el e-mailben a fotókat a rendelés azonosítójával együtt (info@himezdmagad.hu).
- Az e-mail beérkezése után 3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot a visszaküldés részleteivel kapcsolatban.
- A visszaküldés költségét mi álljuk, amennyiben hibás vagy sérült termékről van szó.
- Miután megkaptuk a visszaküldött terméket és azt megvizsgáltuk, 3 munkanapon belül elküldjük a csereterméket, ha az elérhető raktáron.
- Ha a cseretermék nincs raktáron, értesítünk a további lehetőségekről, vagy kérésedre a vételárat 8 napon belül visszatérítjük.
Helytelen termék kiszállítása
- Ha nem a megfelelő terméket kaptad, jelezd felénk e-mailben (info@himezdmagad.hu).
- Az e-mail beérkezése után 3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot a visszaküldés részleteivel kapcsolatban.
- A hibás rendelés visszaküldési költségeit mi álljuk.
- A termékeket bontatlan, használatlan állapotban kell visszaküldened, az eredeti címkékkel együtt.
- A csereterméket a hibás termék beérkezésétől számított 3 munkanapon belül elküldjük.
- Ha a cseretermék nincs raktáron, értesítünk a további lehetőségekről, vagy kérésedre a vételárat 8 napon belül visszatérítjük.
Visszatérítés digitális termékek esetén
Digitális termékeink, mint például e-könyvek, fájlok és minták esetében a vásárlást követően nem áll módunkban visszatérítést biztosítani, mivel a termék azonnal hozzáférhetővé válik a vásárló számára. A törvény szerint a digitális termékek esetében a vásárlás elállásának joga nem érvényesíthető, ha a termék teljesítése (letöltés) már megtörtént.
Kivétel:
Ha technikai problémák miatt nem tudod letölteni a megvásárolt terméket, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, és mi a beérkezéstől számított 3 munkanapon belül segítünk a probléma megoldásában, akár új letöltési linket biztosítunk, vagy más megoldást kínálunk, vagy kérésedre a vételárat 8 napon belül visszatérítjük..
Fontos megjegyzések
- Utánvétes csomagokat nem áll módunkban visszavenni.
- Ha az átvett csomag sérült, kérjük, vedd át, és jelezd nekünk a problémát, hogy segíthessünk.
- Ha bármilyen kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal telefonon vagy e-mailben.
Van még kérdésed?
Ha nem találtál választ kérdésére, bármikor felveheted velünk a kapcsolatot, és hamarosan jelentkezünk.